DOPRAVA

 
1.    MÍSTO DORUČENÍ
 
MUSIC CITY se zavazuje dodat zákazníkovi zboží objednané na portálu www.music-city.cz na adresu, kterou zákazník uvedl jako místo doručení v procesu objednávky.
 
2.    ZPŮSOB DOPRAVY, CENA DOPRAVY
 
Při objednávce se shodným místem doručení v celkové hodnotě zboží vyšší než 3 000,-Kč je poskytnuta doprava zdarma (platí pouze pro dopravu pomocí České pošty nebo společnosti GEIS v rámci ČR). Pro doručení zdarma na Slovensko je limit 199 EUR.
Zákazník volí z 6 níže uvedených způsobů dopravy:
  • osobní odběr zboží na adrese Ocelářská 937/39, 190 00 Praha 9 – zdarma, pondělí-pátek 10:00-19:00 hod., sobota 10:00-17:00 hod. Objednávku je možné vyzvednout až na základě zprávy, kterou obdržíte ve chvíli, kdy bude Vaše objednávka zkompletována a připravena k vyzvednutí. Bez této výzvy není možné objednávku vyzvednout!
  • balík GEIS po ČR – u kompletních objednávek přijatých do 14:00 doručení do 1 pracovního dne – cena 89,-Kč (vč. DPH), pokud Vás dopravce nezastihne, kontaktuje Vás na tel. čísle uvedeném v objednávce a domluví si s Vámi opakované doručení
  • balík GEIS na Slovensko – doručení do 3 pracovních dnů – cena 299,-Kč (vč. DPH), pokud Vás dopravce nezastihne, kontaktuje Vás na tel. čísle uvedeném v objednávce a domluví si s Vámi opakované doručení, pokud jste zvolili platbu dobírkou, zboží zaplatíte v EUR při převzetí zboží od dopravce, pro přepočet doběrečného se používá kurz ČSOB DEVIZY/NÁKUP, který je platný ke dni svozu zásilky. Historii kurzovního lístku naleznete zde kurzovní lístek
  • obchodní balík České pošty po ČR (váha do 30 kg) na dobírku – doručení do druhého pracovního dne (při přijetí objednávky do 13h) – cena 129,-Kč (vč. DPH), pokud Vás dopravce nezastihne, je zásilka uložena na Vaší poště

3.    REKLAMACE DORUČENÍ PŘEPRAVCEM
 
V případě poškození zboží při jeho přepravě přepravní společností, je vhodné o uvedené skutečnosti informovat MUSIC CITY na info@music-city.cz. Rovněž lze doporučit, aby kupující kontaktoval přepravce a sepsal s ním zápis o škodě, a to nejlépe do 3 pracovních dnů ode dne převzetí poškozené zásilky. V případě reklamace je vhodné uchovat obal, ve kterém bylo zboží zasláno.