Z důvodu MS v hokeji v O2 Aréně nelze 8.-26.5. u pražské prodejny parkovat. Samotný provoz prodejny je bez omezení. Více ZDE.

VYZKOUŠEJTE NOVOU SLUŽBU PIANO GURU! Domluvte si schůzku online nebo offline na prodejně. Více ZDE.

Velmi často kladené dotazy

Jak poznám, jestli je zboží skladem?

  • Aktuální dostupnost uvádíme u každého výrobku pod ikonou „vložit do košíku“. Klikem na tuto ikonu se zobrazí detailní seznam prodejen, na kterých se zboží v daný moment nachází. Označení „skladem“ znamená, že výrobek je u nás k dispozici a bude buď ještě tento den či následující pracovní den předán přepravci, případně připraven k osobnímu odběru na vámi zvolené pobočce.

  • Pokud produkt není aktuálně skladem, je možné aktivovat si službu hlídací pes, kdy vám následně přijde na uvedený e-mail informace o naskladnění produktu.

Půjčujete hudební nástroje?

  • Hudební nástroje, zvukovou nebo světelnou techniku si u nás není možné zapůjčit.

Je možné před nákupem výrobky vyzkoušet?

  • Podstatnou část našeho sortimentu je možné v prodejně vyzkoušet. Výjimkou jsou produkty, na které se vztahují hygienická nebo softwarová omezení, viz. OP. Vyškolená obsluha vás na místě bude informovat.

Je možné u vás objednat náhradní díly?

  • Konkrétní poptávku náhradního dílu vyřizuje naše servisní středisko po písemné poptávce. Kontaktovat jej můžete na adrese reklamace@music-city.cz

Jak zjistím stav reklamace?

  • Pokud již byla zakázka přijata do servisu, stav reklamace můžete ověřit zde

Kde všude máte prodejny?

  • Prodejny máme v Praze a Uherském Hradišti. Osobní odběr je možné sjednat také v centrálním skladu v Lounech. Kontaktní údaje najdete zde

Doručujete zboží i do zahraničí?

  • Ano, v současné době doručujeme také na Slovensko.

Lze bez problémů vrátit zboží do 14 dnů od jeho zakoupení? Vrátíte mi zpět peníze?

  • Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě standardně přijímáme zpět, je-li vráceno ve stavu, v jakém bylo prodáno. V opačném případě řešíme věc individuálně. Výjimky tvoří výrobky obsahující software a také ty, u kterých vrácení není možné z hygienických důvodů, tj. sluchátka, flétny, harmoniky apod. Vrácení peněz je samozřejmostí. Kamenných prodejen se tato možnost netýká.

Co znamená komfortní doprava?

  • Tento druh dopravy nabízíme při prodeji velkých nástrojů, které se osobním vozem přepravují obtížně. Piano vám na místě rovnou také sestavíme. Bližší informace uvádíme zde

Všiml jsem si kategorie zboží B-Stock. O co se konkrétně jedná?

  • Do této skupiny zařazujeme zboží snížené jakosti. Může být servisované, kosmeticky poškozené, nekompletní nebo vrácené. Bližší informace o konkrétním stavu najdete v popisku produktu, případně vás informují naši operátoři na bezplatné telefonní lince 800 708 807.

Musím vracet dárek, který jsem ke zboží dostal, pokud využiji práva na odstoupení od kupní smlouvy?

  • Ano. I dárek je nutné vrátit, pokud byl dodán společně s výrobkem. Nicméně, je-li dárkem například tričko, není třeba panikařit a můžete si ho ponechat.

Produkt se mi líbí, ale našel jsem ho levněji jinde. Dá se s tím něco dělat?

  • Ano. Pokud je to možné, snažíme se cenu zboží dorovnat. V takovém případě nás prosím kontaktujte zde

Našel jsem na internetu zboží, u kterého uvádíte, že se již neprodává. Skutečně už ho neseženu?

  • Je-li u výrobku uvedeno „Produkt se již neprodává“, jedná se o ukončený model, který nemáme skladem a nejsme schopni jej zajistit ani u našeho dodavatele. Na stránce tohoto již neprodávaného produktu jsou nabízeny podobné alternativy, které jsou skladem. Případně se můžete obrátit na naši infolinku, kde vám naši kolegové doporučí vhodnou náhradu.